5months to go~

Bismillah..

Hey readers ! kaifa hal ? kaifa iman ? Bgaimana cuti skolah 2mggu yg telah b'lalu ? Adakah b'lalu bgitu saja ? Atau mnjadi cuti yg sgt b'mnfaat ? Moga kalian tdak mmp'siaknnya diri sndiri pun xtaulah ape jdi. Hari ini dh kna blik hstel :'( Asramaku syurgaku ! sdg mmjuk hati sbnrnye. Esok b'mulalah semester yg baru. Yeahh., dh xlme dh nk hbis skolah ;)

Saya ada 5bulan utk tggal di SMAKL bumi yg byk mndidik aku :)
Saya ada 5bulan utk mncurahkan bakti di sana msih blum ada jasa yg aku sumbangkan :(
Saya ada 5bulan utk b'juang bg mghadapi SPM mohon doa dr kalian
Saya ada 5bulan utk terus merakam memori b'sama sahabat-sahabat 20th gen. sedih nk b'pisah dgn kalian
Saya ada 5bulan utk terus mengutip mutiara-mutiara tarbiah blum pasti aku akn b'ada dtmpt sbegini lg utk trus mnuntut ilmuNya
Saya ada 5bulan bersama-sama junior tersayang mesti kak rndu akn karenah kalian :'(
Saya ada 5bulan utk sgala-galanya di sana !

5bulan itu akan aku gunakn sebaiknya
Sebagai persembahan terbaik buat Ilahi
Sebagai bekal utk aku menempuh kehidupan yg lbih mencabar pabila keluar sekolah nnti
Sebagai memori terindah yg akn aku simpan
Yuk, teruskan berjuang !
Moga semester baru ini lebih baik dr sebelumnya
Moga Allah permudahkan segalanya :) biiznillah

No comments: