them :)

Bismillah.


Taktaw nak cakap ape. Terasa rindu sangat. Tadi bila eka ckp dye darah A+, aqish aai maza enna smua same. Aku plak ? Taktaw aa darah ape. Tak cek lagi. huhu. Eka cakap aku kena darah O sebab kalau dyeorang accident ke ape cari aku je. Hahaha. Lagi tersentuh bila aqish cakap;

Can you feel the loveeee in the atmosphere aibeem :)

Rasa nak meleleh je huuuuu :'( u know what, aku taktaw nak cakap hati ni rase ape. Tak semua perasaan boleh diterjemahkan dalam tulisan kan. Bersalah sebab takde dengan korang setiap waktu bila korang cam perlukan seseorang. Bersalah sebab tak amek taw semua pasal korang. Aku taktaw camne nak dekat dengan korang balik cam dulu. Rase awkward kadang-kadang. Taktaw nak start camne. I'm sorry. Really sorry. And macam-macam lagi hati ni rasa ~

Eka, kau selalu tegur aku kan. Sedarkan aku. Ingatkan aku kalau ade yang tak patut aku buat. Thanks dear ! Sori takde ngan kau time kau down. Enna, aku ingat lagi kat kelas 5ali dulu. Ada satu time tu tiba-tiba kau datang kat aku dengan air mata meleleh, minta aku kuatkan kau. Aku terkejut weyh. Terkejut sebab kau cari aku. Taksangka. Sekurang-kurangnya aku tahu kau masih tak lupakan aku. Itu yang aku fikir time tu. Maza, aku tak rapat sangat dengan kau. Tapi kau la yang paling banyak gaya manja yang aku takkan lupa weyh. Mulut kau kalau cite pape memang semangat :p hahaha. Aqish, aku kenal kau dulu. Dormmate deskmate. Banyak benda aku belajar dari kau. Kau selalu ada kalau kawan kau dalam kesusahan. Kau memang kawan terbaik ! Biar ada yang pandang negatif kat kau, kau tetap dengan cara kau. Orang yang kenal kau tahu kau macam mana. Aai, dengan kau pun aku tak kamceng sangat. Tapi sumper kau memang cool ! Kau bawa pengaruh korea jepun dbsk kau tu kat form kite :P hahah. Rindu kau. Dah lama tak jumpa. Gaya kau memang cool je. Aku tak pernah jumpa kawan cam kau weyh. Sila banggaa :P

Sayang korang rindu korang :'( taktaw nak start camne jadi cam dulu balik. Teringin sangat kumpul enam-enam. girls,missudamnmuch ! 








.MY FRIENDS.THE MEMORIES.
.YOU GUYS ARE MY LIFE.
THANK YOU FOR BEING SUCH A WONDERFUL FRIEND


Friendship is one of the hardest things to keep, 
because somewhere in the middle,
new friends may come,
but i hope u still keep me in your heart & pray
even if someone new comes along.


#mendoakan dalam rahsia kerana Tuhan itu sebaik-baik penjaga




No comments: