RaNDoM

Bismillah.

Wohoo ! :D Alhamdulillah blog ni dah sihat setelah sekian lama menyibukkan diri di wad ICU. haha ape aku goreng ni. hee.

#1
Seminggu duk kg macam-macam nenek aku sumbat dalam tangki ni. Ntah bape kg naik pun taktaw. Penat je kempiskan badan time keje dulu tahu ! hmm. Disebabkan itu saya dengan terpaksanya kenala diet :( sedih sedih. takpe, nafsu makan berkurang nafsu lain pun turut sama. haha sori guys merapu jap. tapi betul taw. segala-galanya bermula dengan nafsu makan. peace ! act nak duk kg lagi lame. tapi umi suruh balik. so sad :( tapi untung jugak tak duk lama-lama. kang saya balik kl ni montel cam ape je dikerjakan nenek tersayang kat kampung. haha

#2
Taknak kerja tapi hati ade rase nak even sikit. Hmm macam mana tu. Dah pening fikir pasal ni. Serba salah kat cikgu sebab tinggalkan koop camtu je. Takde sape2 nak ganti aku ke jadi pembantu koperasi ? I'm really sorry, cikgu. Banyak hati yang saya kena jaga. Tapi kalau ade rezeki, saya datang balik ye :D cehh gaya cam cikgu buka je blog aku ni. hahaha

#3
Setiap hari kena pastikan solat Dhuha ditunaikan, Quran dibaca & dihafal. Dulu time kerja bising kat diri sendiri tak sempat nak buat itu ini, tak laratlah. Hah sekarang kan Allah dah bagi peluang ! Tinggal diri ni je nak buat ke taknak. Kalau tak buat sungguhlah kau ni manusia yang tak bersyukur zafira. Dah tak kerja tak buat pape banyak masa free., then kau nak sia-siakan macam tu je ? Hani, bila aku malas nak dhuha kan mesti aku teringat kau. Then jasad ni automatiknya gerak g amek wudhu. Huhu

#4
Ade orang tanye ape ciri-ciri lelaki idaman saya. Hahahaha. K saya taktaw. Takde jawapan untuk itu. Tapi yang pasti lelaki yg smoke, tak jaga solat, pakai seluar pendek (tak tutup aurat la senang cite) & pakai pehiasan perempuan saya REJECT awal-awal. *angel laugh.

And of course somebody i feel comfortable with :)

2 comments:

Anonymous said...

Telah lama kite menanti blog hidop...akhirnya berfungsi kmbali..hehe...dah lamed dgr cerita pasal farha,, hehe...

Anonymous said...

Sori la ye farha, byk typo..hehe...phm2kn lah ye...