two days ;)

Dengan nama Allah.

Hari tu duk rumah cuna. Dengan babygurls yang len. Macam-macam aku dapat. Memori terindah pengalaman termahal ! 2 hari yang mengajar aku banyak benda. 2 hari yang membuka mata aku tentang hidup. 2 hari yang membuatkan aku memandang sesuatu dari sudut yang berbeza. 2 hari yang mungkin mematangkan aku. 2 hari yang dipenuhi dengan suka duka tawa sedih. 2 hari yang mendekatkan yang jauh. 2 hari yang mngeratkan yang renggang.
Takpayahlah cerita kat sini. Cukup aku dan mereka tahu. Lagipun kalau nak sebut satu-satu kat sini memang berkajang-kajang. Hahahah. Thanks peeps for everything ! Thank you so much ! Setiap korang mengajar aku sesuatu. Menambahkan warna dalam hidup aku. May Allah bless us. May our friendship remains and never end ;)
.eka.tun.hanis.enna.anisah.anis.aqish.cuna.
lots of love <3

2 comments:

Anonymous said...

assalam ~
akak, gambar yang ada kat post ni ada yang nampak lengan, aurat ~ remember time perjumpaan selasa + khamis akak selalu tegur + remind kitorang? sama2 saling menegur :)

.zafiradzuan. said...

syukran dik. jazakillah.
and remind..for indeed the reminder profits the believers (51:55)